رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف و پلمب 240 واحد صنفی متخلف در این رابطه خبر داد.

پلمب 240 واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،علی محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در آذر ماه، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف از 3 هزار و 600 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه تعداد 240 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات پلمب و به چندین واحد صنفی به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمب داده شد.

محمدی با تأکید بر تداوم اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی ویژه اصناف تصریح کرد: قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت‌های اولویت‌دار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اینکه هدف از مأموریت کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی، صرفاً تأمین آسایش و امنیت عمومی شهروندان و کسبه است، از تمام شهروندان خواست که گزارشات خود را در این حوزه به شماره تلفن‌های 2182305 و 2182340 پلیس نظارت بر اماکن عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار