نماینده مبارکه گفت: برخی اخبار حاکی از این است که در شهرستان مبارکه والدین یک کودک آن را رها کرده‌اند، ما نمی‌توانیم از این قضیه شانه خالی کنیم.

دولت نباید از حل مشکلات اقتصادی شانه خالی کند
به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در تذکر شفاهی امروز مجلس با اشاره به مشکلات کشور گفت: بیکاری، طلاق، اعتیاد، فقر اقتصادی و مشکلات فرهنگی تاکی قرار است گریبان‌گیر مردم باشد؟ برخی اخبار حاکی از این است که در شهرستان مبارکه والدین یک کودک آن را رها کرده‌اند، ما نمی‌توانیم از این قضیه شانه خالی کنیم و این اخبار را کتمان کنیم. 

وی افزود: مشکلات فرهنگی به شهرستان‌های کوچک و مناطق مختلف کشورمان راه پیدا کرده است، باید به این مسائل به صورت ریشه‌ای پرداخته شود. انتظار می‌رود که دولت محترم به صورت جدی به این مشکلات رسیدگی کند و اجازه ندهد که روزهای آغازین زندگی یک کودک به علت فقر اقتصادی خانواده‌اش با بدبختی همراه باشد.

نماینده مردم مبارکه خاطر نشان کرد: با کدام منطق و در کجای دنیا شهرستانی که بیشترین صنعت و بیشترین آلودگی را داشته باشد، یشترین بیکاری را دارد؟ د من از دولت برای این سوال‌ها درخواست یک جواب منطقی دارم تا بتوانم پاسخ مطالبات مردم را بدهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، سعیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار