لرستان؛

بهره مندی یک هزار و 305 نفر در شهرستان سلسله از تسهیلات ازدواج

فرماندار سلسله گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع یک هزار و 305 نفر از تسهیلات ازدواج در شهرستان برخودار شده اند که بانک های صادرات، تجارت و کشاورزی به ترتیب بیشترین پرداختی را داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فلاح نژاد گفت: بانک ها باید در این مورد گزارشی از عملکرد خود ارائه و ضمن همکاری بیشتر با کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان، سقف تعهدات خود را نیز رعایت کنند.

وی اشتغال را از مهمترین دغدغه های مسئولان و مردم دانست و با اشاره به برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان سلسله افزود: در این نشست 14 مصوبه برای رفع موانع تولید به شهرستان سلسله اختصاص داده شد که بیشتر آنها مربوط به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش می باشند.

وی گفت: ایجاد سیلوی ذخیره گندم در شهرستان سلسله از مهمترین این مصوبات است که انتظار می رود بانک کشاورزی با ارائه تسهیلات لازم برای اجرای این مصوبه همکاری لازم را داشته باشد.

فرماندار سلسله افزود: هشت درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان مربوط به شهرستان سلسله است که انتظار می رود به صورت صد درصد محقق شوند.

وی گفت: میزان تعهد اشتغال شهرستان سلسله در سال جاری یک هزار و 701 نفر با اعتباری افزون بر یکهزار و 580 میلیارد ریال بوده که از ابتدای امسال تاکنون تعداد یک هزار و 30 نفر معادل 60 و نیم درصد آن با صرف اعتباری افزون بر 730 میلیارد ریال محقق شده است.

فلاح نژاد با اشاره به پرداختی های بانک ها شهرستان به واحدهای تولیدی افزود: تعهد بانک ها به واحدهای تولیدی به نسبت جمعیت محاسبه و پنج درصد میزان تعهد بانک های استان به عنوان سهم شهرستان در نظر گرفته می شود که لازم است که بانک ها نسبت به پرداخت این پنج درصد نهایت همکاری را داشته باشند.

وی گفت: مسائلی که در بخش کشاورزی مطرح می شوند از اهمیت فراوانی برخوردارند و باید با تزریق تسهیلات به این بخش زمینه شکوفایی بیشتر این قابلیت در شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.