مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر باشگاه ذوب‌آهن می‌خواست در طول سال برای تمرین‌های خود زمین اجاره کند، باید در یک سال بیش از 800 میلیون تومان هزینه را می‌پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید آذری  امروز در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف با بیان اینکه یکی از ملزومات تمامی باشگاه‌ها در سراسر جهان زمین چمن مصنوعی است، اظهار کرد: امروز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این باشگاه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ذوب‌آهن با توجه به رسالت اجتماعی که از دیرباز داشته، حمایت بی‌دریغی از ورزش در عرصه‌های مختلف داشته است که نمونه بارز آن را در المپیک ریو توسط ورزشکاران سهراب مرادی و کیانوش رستمی در سراسر جهان مشاهده شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: امروز در عرصه اقتصادی فشارهای خیلی زیادی را در کارخانه ذوب‌آهن مشاهده می‌کنیم اما با وجود همه این مشکلات مسؤولان این کارخانه این‌گونه از ورزش حمایت کردند؛ پیشرفت در ورزش حرفه‌ای نیاز به داشتن ملزومات و سخت‌افزارهای خودش را دارد.

وی با بیان اینکه از سال 87 تا 92 کمترین فعالیت‌های عمرانی در باشگاه ذوب‌آهن انجام شد اما از سال 92 به بعد این پروژه‌ها در این باشگاه قوت گرفت، تأکید کرد: با توجه به بازدیدهای مختلف احساس به وجود زمین مصنوعی داشتیم اما باید این زمین‌ها توسعه پیدا کنند.

آذری با بیان اینکه ورزشگاه فولادشهر به خصوص زمین چمن این ورزشگاه نیاز به بازسازی اساسی دارد، گفت: طبق تأکیدات AFC ورزشگاه ملت بازسازی شد و برق‌رسانی در این ورزشگاه انجام شد.

وی در رابطه باهدف از ساخت زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف خاطرنشان کرد: توجیه اقتصادی یکی از اهداف ساخت این مجموعه است چرا که اگر باشگاه ذوب‌آهن می‌خواست در طول سال برای تمرین‌های خود زمین اجاره کند، باید در یک سال بیش از 800 میلیون تومان هزینه را می‌پرداخت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: هزینه‌ای که برای مجموعه ورزشی چمن مصنوعی بهرام عاطف شده است، در طول یک سال قابل‌ برگشت است و بعد از این مدت‌زمان به صورت سوددهی در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه برای آموزش اصول، فنون فوتبال و مسائل فنی نیاز به زمین چمن مصنوعی خوبی داشتیم که تصمیم به ساخت این زمین کردیم، اضافه کرد: پیش‌گیری از آسیب‌های جدید در زمین‌های فوتبال و قهرمان یکی دیگر از اهداف ساخت این زمین بود.

 آذری در ادامه عنوان کرد: اکثر اتفاقات آسیب‌دیدگی در زمین‌های بی‌کیفیت برای ورزشکاران رخ می‌دهد اما این زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف از زیرساخت‌ها و از کیفیت بالایی برخوردار است و با انجام تمرینات تیم‌های مختلف در این زمین کمتر شاهد آسیب‌دیدگی ورزشکاران هستیم.

 وی با اشاره به مسائل زیست‌محیطی زمین چمن مصنوعی ابراز کرد: بحث مسائل زیست‌محیطی و بی‌آبی در استان اصفهان به معضل شدیدی تبدیل شده است و نیاز به مصرف کمتر آب داریم که خود ساخت این زمین چمن مصنوعی کمک بزرگی به این موضوع می‌کند و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در این زمینه این رسالت را بر عهده داشت که انجام داد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در پایان با بیان اینکه این زمین در اختیار باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن است، بیان کرد: همیشه به ورزشکاران و پرسنل این باشگاه گفته‌ایم که بزرگ‌ترین گناه این است که شما در این مکان کفران نعمت کنید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.