رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت:هر کدام از طرفین بدون دلیل موجه و یک طرفه قرارداد را ترک کنند باید جریمه پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در گفت و گو با رادیو ورزش پیرامون شرایط استعفا در قرارداد کی روش اظهار کرد: بنده در شروع دور دوم قرارداد کی روش حضور داشتم و اساس قرارداد همان قرارداد قبلی است که در مواردی نظیر مبلغ قرارداد و از این قبیل موارد تغییراتی داشته است. در قرارداد بخشی به عنوان ترمینیشن وجود دارد و در صورتیکه به هر علت قرارداد فسخ شود پیش بینی هایی در این ارتباط صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به طور کلی پایان قرارداد سال ۲۰۱۸ و تا خاتمه جام جهانی است و اگر هر کدام از طرفین بدون دلیل موجه و یک طرفه قرارداد را ترک کنند جریمه هایی برای آنها در نظر گرفته شده است. در این قرارداد کلیه مسائل به دقت بررسی شده و هر سوالی را قرارداد جوابگو است. 

در قرارداد زمانبندی پرداخت وجود دارد و تا آنجا که اطلاع دارم فدراسیون بدهی آنچنانی به کی روش ندارد و اصلا بحث بدهی وجود ندارد و فدراسیون به تعهداتش بخوبی عمل کرده است. 

ترابیان اظهار داشت: کی روش یک مربی حساس و برنامه محور است و اگر خللی در هر یک از برنامه هایش ایجاد شود خیلی سریع عکس العمل خاص خود را نشان می دهد که قبلا هم نظیر این اتفاق افتاده و قابل حل هم بوده است. 

رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی درخصوص ارتباط استعفای کی روش و اعتراض برخی از مربیان به عملکرد او توضیح داد: این موضوع قابل قبول نیست که دو مربی خارجی در کشور با حقوقی بالاتر از مربیان ایرانی کار کنند و از زندگی و کار خود نیز رضایت داشته باشند و به خود اجازه دهند مسائلی را مطرح کنند که خللی در کار فوتبال کشور ایجاد شود. اگر کی روش و ایوانکوویچ احساس می کنند رقیب و آلترناتیو هم هستند  در نتیجه اینگونه دعواها را راه می اندازند در نهایت به ضرر ماست. ما هزینه کرده ایم و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقاتی رخ دهد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۰:۱۲ ۱۹ دی ۱۳۹۵
اونوقت کی کیروش راجریمه میکنه؟؟بابقیه فرمایشاتون کاملاموافقم/..
آخرین اخبار