کمپین «1 2 3 » غذای سالم در آبادان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از آبادان،حسین کاید خورده مسوول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: «کمپین 1 2 3» غذای سالم به منظور اطلاع‌رسانی از تغذیه سلام توسط واحد بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان با همکاری سازمان‌های مردم‌‌نهاد سلامت در این شهر دایر شد.

حسین کایدخورده افزود: در این پایگاه ضمن اندازه‌گیری وزن، قد، فشارخون و قندخون؛ آموزش اصول تغذیه صحیح به همراه توزیع بروشورهای آموزشی نیز انجام شد.

وی گفت: «کمپین 1 2 3» غذای سالم پایگاه اطلاع‌رسانی تغذیه توسط واحد بهبود تغذیه است از روزگذشته  دایر شد و تا روز جمعه همین هفته در بازار مرکزی از ساعت 17 لغایت 22 برپا است.

کایدخورده افزود: همچنین به منظور فرهنگ‌سازی در کودکان مسابقه نقاشی با موضوع غذاهای مفید و غیرمفید در محل پایگاه اطلاع‌رسانی شکل دایر است.

وی گفت: برای اولین بار با آموزش اصول تغذیه صحیح به اعضای سمن‌ها، این افراد به مدارس گوناگون شهرستان آبادان اعزام تا این آموزش‌ها را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

مسوول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان هدف از برگزاری این کمپین را ارائه خدمات رایگان آموزش و مشاوره تغذیه همگام با برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت است.

شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می‌گیرند.

بیش از 30 نهاد مردم نهاد در آبادان در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.