کارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان از گزینش یک هزار و891 پرونده متقاضیان ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این كارشناسی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ارسلان همای نیكفر،  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 180 پرونده از مجموع این پرونده ها مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی به قطعی و استخدامی به آزمایشی و 116 پرونده مربوط به استخدام پیمانی و پرونده قراردادی بوده است.
به گفته وی، 978 پرونده از مجموع یک هزار و 891 پرونده که در این کارشناسی بررسی شد  مربوط به داوطلبان تدریس در مدارس غیردولتی و  84 پرونده مربوط به سرباز معلم و پنج پرونده ویژه بوده است.
وی اظهار داشت: بررسی 402 پرونده از دانشجویان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان و 126 پرونده از سایر استانها در گزینش آموزش و پرورش كاشان بررسی شده است.
همای نیكفر، تصریح کرد: کارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان، نظارت بر عملکرد 130 مدرسه غیردولتی و پیش دبستانی و حدود 70 موسسه علمی زبانهای خارجه و تقویت كنكور را بر عهده دارد.
وی با تاکید براینکه انجام گزینش و تایید صلاحیت متقاضیان ورود به آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار است گفت :تلاش گزینش آموزش و پرورش كاشان بر جذب جوانانی است كه علاوه بر داشتن تخصص لازم ، دارای تعهد و ایمان و اخلاق مناسب نیز باشند.
به گفته وی، مذاکراتی با با هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده است تا سیر گزینشی نیروهای مناطق شمال استان اصفهان در كاشان انجام شده و از تحمیل هزینه های مادی و معنوی بر متقاضیان برای مراجعه به مرکز استان كاسته شود.
همای نیکفر در پایان با اشاره به 15 دیماه سالروز تشکیل هسته های گزینش به فرمان امام خمینی خبر داد و گفت:آیین بیعت با شهدا ، تجلیل از پیشکسوتان گزینش، دیدار با خانواده شهدای گزینش، دیدار با امام جمعه شهر از جمله برنامه های گرامیداشت  هفته گزینش در شهرستان کاشان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار