رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان درشهرستان طارم اظهار داشت:نقش مشاوره ای اولیا در رسیدن به اهداف انجمن ها در مدارس انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ابراهیمی دراین جلسه گفت : اولیاء دانش آموزان می توانند مشاورین بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف انجمن ها در مدارس باشند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان افزود: بدون شک همراهی و همفکری اعضای انجمن در پیشبرد اهداف و سیاست های مدارس بسیار تاثیر گذار است و ما نیز در تلاش هستیم تا بهره لازم را از این ظرفیت در جهت ارتقای کیفی سطح آموزشی، فرهنگی، رفاهی و سایر زمینه های مرتبط ببریم.

وی خاطر نشان کرد: مدیر و اولیاء باید مشارکت پذیر و مشارکت جو باشند و در بسیاری از زمینه ها باید از همدیگر مشورت بگیرند تا امورات مربوط به مدرسه حل و فصل گردد.

ابراهیمی در بخشی از سخنان خود به آئین نامه انجمن اولیا و مربیان ، شرح وظایف، تشکیل جلسات عمومی، برنامه ریزی و تصمیم گیری جهت تشکیل جلسات آموزش خانواده، همکاری با شورای معلمان مدارس در برگزاری کلاس های فوق برنامه، مشارکت در اجرای برنامه های کار آموزی هنرجویان در هنرستان، فعالیت های پژوهشی، چگونگی اخذ کمک های مردمی، تشکیل شورای مالی مدرسه، نظارت بر نحوه هزینه ها، سرویس رفت و آمد دانش آموزان، فعال کردن کارگروههای تخصصی انجمن اولیاء ومربیان، تشکیل کتابخانه اولیائ معرفی مجلات پیوند،شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و کمک به آنها و.. اشاره کرد.

در ادامه مسئولان انجمن و اولیا و مربیان به ارائه دیدگاه های خود پرداختند و بر تشکیل جلسات بصورت مستمر تاکید شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.