شیراز؛

نام نویسی تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان آغاز شد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری استان فارس از ثبتنام تورهای زیارتی و سیاحتی ویژه بازنشستگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیمراد شیری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری استان فارس از ارائه بسته سفر های زیارتی و سیاحتی به بازنشستگان در سه نوبت خبر داد و گفت: پیش از این بسته های گردشگری در دو نوبت و امسال در سه نوبت ارائه می شود و در این طرح هر بازنشسته به همراه یک همراه مبلغ 600 هزار تومان یارانه سفر دریافت می کند.

شیری با بیان اینکه تاکنون 300 بازنشسته کشوری استان فارس از خدمات تورهای مشهد استفاده کرده اند، افزود: محدودیتی در ارائه این خدمات به بازنشستگان نداریم و برای افزایش کیفیت خدمات این تورها و رقابتی شدن قیمت ها با سه شرکت قرارداد منعقد شده است.

وی ادامه داد: بر اساس توافق با شرکت گردشگری جهانگردی و ایرانگردی استان فارس بازنشستگان در استفاده از خدمات این شرکت ها 50 درصد تخفیف دریافت می کنند.

شیری خاطرنشان کرد: توافق اولیه برای ارائه تخفیف 20 درصدی محصولات لبنیات پگاه به بازنشستگان صورت گرفته است و به زودی نحوه بهره مندی از این تخفیف هم برای بازنشستگان کشوری اطلاع رسانی می شود.

او با بیان اینکه برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه هم 44 میلیارد و 481 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است، بیان کرد: بیش از 14 هزار و 800 بازنشسته کشوری استان فارس واجد دریافت تسهیلات قرض الحسنه شده اند و اعطای این وام ها از اول دی ماه شروع شده و تا پایان بهمن ماه ادامه می یابد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
چه خوب وعالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آخرین اخبار