شیراز؛

سیمرغ فجر با 22 فیلم در راه شیراز

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری شانزدهمین جشنواره فیلم فجر استانی همزمان با سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان این که شیراز امسال به مدت 10 روز میزبان 22 فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر است، گفت: این جشنواره از ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه با ٤ اکران روزانه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما است.

رنجبر افزود: زمان بندی اکران فیلم‌ها هنوز مشخص نیست اما برای جلوگیری از فشردگی اکران‌ها در تلاش هستیم تا با رایزنی با وزارتخانه و همچنین سازمان امور سینمایی، اکران فیلم‌ها را به صورت همزمان در ٢ سالن داشته باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور سینمایی، اکران فیلم در سالن ‌هایی با ظرفیت بیش از 500 نفر امکان‌پذیر است و هر استان تنها می ‌تواند در یک سالن اکران داشته باشد، اما با توجه به کثرت علاقمندان به سینما در استان فارس، رایزنی‌ هایی را با وزارتخانه و سازمان امور سینمایی انجام می‌دهیم که در صورت امکان، سالن دومی را به استان فارس اختصاص دهند که اگر مورد موافقت قرار گیرد، سینما سعدی شیراز به عنوان سالن اکران فیلم‌های فجر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رنجبر خاطرنشان کرد: قول می دهیم پس از تهران، اولین استانی باشیم که علاوه بر امکان اکران در ٢ سالن، برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر را در یکی از شهرستان‌ها نیز برگزار کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: تهیه بلیت جشنواره را از طریق سایت سینماتیکت امکان پذیر است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار