فرماندار شهرستان سرخه گفت : در ۹ ماهه نخست سال ۹۵ نسبت به سال گذشته ولادت در شهرستان سرخه ۳.۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ، علی محمد مؤیدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان سرخه با بیان اینکه باید با برنانه ریزی دقیق و تدوین طرح های اجرایی و عملی در راستای جوان سازی جامعه گام برداریم گفت: در سال جاری ۸۱ مورد ولادت در شهرستان سرخه به ثبت رسیده است که این میزان نسبت سال گذشته با ثبت ۷۸ مورد بالغ بر ۳.۸ درصد رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد:دستیابی به آمار صحیح،جامع و برنامه ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت از ویژگی اصلی شورای ثبت وقایع حیاتی برای هر شهرستان خواهد بود.

مویدی زاده بیان داشت:ثبت وقایع حیاتی دریچه ای به سوی شناسایی نیازهای نسل آینده است که ضمن کاهش آسیب های اجتماعی ابزار کارآمدی برای سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور می باشد.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه طلاق امروزه یکی از آسیب های اجتماعی مهم کشور می باشد افزود : همانطور که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز توجه جدی به نهاد خانواده و تبیین رسالت های مهم این نهاد اجتماعی است باید برای تقویت پایه و بنیان خانواده و حفظ این نهاد اجتماعی و همچنین ترغیب جوانات به مقوله ازدواج تلاش کنیم.

عباس سلمانی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سرخه نیز در این جلسه با بیان اینکه تعداد وفات در شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: در سال جاری 65 مورد وفات در شهرستان سرخه به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به سال گذشته با ثبت وفات 54 مورد بالغ بر 20 درصد افزایش داشته است.

سلمانی افزود : در 9 ماهه سال جاری 44 مورد ازدواج در شهرستان سرخه به ثبت رسیده است.

وی در پایان اظهار داشت ثبت احوال شهرستان سرخه با تمامی امکانات و خدمات مکانیزه و پیشرفته آمادگی ارائه تمامی خدمات به مردم شهرستان سرخه را دارا می باشد.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: رشد ، ولادت ، سرخه ، سال 95
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار