کرمانشاه؛

برگزاری نشست تخصصی کتابخوان در کرمانشاه

نشست کتابخوان تخصصی ویژه مطالعات دینی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا کریمی سرپرست معاونت کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه نشست‌های کتابخوان با هدف معرفی کتاب برگزار می‌شوند افزود:در اینگونه نشست‌ها افراد به معرفی کتابهای خوانده شده می‌پردازند.

کریمی هدف از برگزاری نشست‌های کتابخوان را تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نشست‌ها بتواند در کتابخوان کردن افراد تاثیرگذار باشد.

سرپرست معاونت کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه سپس با اشاره به برگزاری نشست‌های کتابخوان مدرسه‌‌ای در مدارس، گفت: همچنین نشست‌های کتابخوان به صورت ماهانه در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

کریمی در ادامه به معرفی کتاب "تسنیم" تالیف آیت‌اله عبداله جوادی آملی که در این نشست معرفی شد، پرداخت و اظهار کرد: این کتاب در 40 جلد منتشر شده و نویسنده تلاش کرده تا با استفاده از شیرینی‌ زبان فارسی اصطلاح سازی کند.

کریمی از کتاب تسنیم به عنوان یک کتاب پژوهشی یاد کرد که در آن از صاحبنظران نام برده شده و همین موضوع جنبه پژوهشی به کتاب داده است.

کریمی افزود: نویسنده کتاب تسنیم مباحث فقهی را در کتاب خود مطرح کرده است.

"
داستان راستان" نوشته دکتر "مرتضی مطهری"، " تاریخ قیام و مقتل جامع سید الشهداء" نوشته جمعی از نویسندگان و " کلام جدید با رویکرد اسلامی" نوشته دکتر "عبدالحسین خسروپناه" دیگر کتبی بودند که در این نشست معرفی شدند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.