از ابتدای سال تاکنون 3 هزار اصله نهال بومی در4 هکتاراز تفرجگاه پنجه علی بندرعباس کاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مصطفی خادم مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: تا پایان سال دو هزار اصله نهال دیگر نیز در4 هکتار دیگر از زمین های این تفرجگاه کاشته می شود.
وی افزود: برای اجرای این طرح یک میلیارد تومان هزینه می شود.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت:در این عملیات گونه‌ های بومی استان از جمله گل ابریشم ، خرما ، گاروم زنگی ، کهور ، کنار ، جم و انجیر معابد درحال کاشت است.
مصطفی خادم افزود: در اجرای این طرح به علت شوربودن خاک ،خاکبرداری انجام و خاک زراعی مناسب جایگزین آن شد.
وی  گفت:از بهمن ماه سال گذشته تاکنون بیش از پنج هزار اصله نهال در این منطقه کاشته شده که به علت خسارت‌های انسانی و احشام ، فقط سه هزار اصله از آنها باقی مانده است.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس افزود: قرار است در این تفرجگاه اکوپارکی با بیش از 200 هکتار وسعت شامل پیست موتورسواری،کوهنوردی،دوچرخه سواری و پیاده روی دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
تفرجگاه پنجه علی بندرعباس با بیش از 100 سال قدمت تاریخی در سه کیلومتری شهر بندرعباس قرار دارد.
تفرجگاه زیارتگاه پنجه علی از قدیمی ترین زیارتگاه های بندرعباس ، سالانه میزبان گردشگران زیادی از هرمزگان است.مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: تا پایان سال دو هزار اصله نهال دیگر نیز در4 هکتار دیگر از زمین های این تفرجگاه کاشته می شود.
مصطفی خادم افزود: برای اجرای این طرح یک میلیارد تومان هزینه می شود.
وی گفت:در این عملیات گونه‌ های بومی استان از جمله گل ابریشم ، خرما ، گاروم زنگی ، کهور ، کنار ، جم و انجیر معابد درحال کاشت است.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس افزود: در اجرای این طرح به علت شوربودن خاک ،خاکبرداری انجام و خاک زراعی مناسب جایگزین آن شد.
مصطفی خادم گفت:از بهمن ماه سال گذشته تاکنون بیش از پنج هزار اصله نهال در این منطقه کاشته شده که به علت خسارت‌های انسانی و احشام ، فقط سه هزار اصله از آنها باقی مانده است.
وی افزود: قرار است در این تفرجگاه اکوپارکی با بیش از 200 هکتار وسعت شامل پیست موتورسواری،کوهنوردی،دوچرخه سواری و پیاده روی دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
تفرجگاه پنجه علی بندرعباس با بیش از 100 سال قدمت تاریخی در سه کیلومتری شهر بندرعباس قرار دارد.
تفرجگاه زیارتگاه پنجه علی از قدیمی ترین زیارتگاه های بندرعباس ، سالانه میزبان گردشگران زیادی از هرمزگان است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.