رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان معتقد است برخی می‌کوشند تا مسیر تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را تغییر داد.

برخی با حذف نیروهای متدین از صندوق ذخیره فرهنگیان در صدد تغییر مسیر تفحص هستند/ احضار برخی از افراد به دادگاهجبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با مدیرعامل صندوق مذکور گفت: در این جلسه از رئیس صندوق درباره لغو ابلاغ فعالیت برخی از نیروهای متدین این مجموعه انتقاد شد.

وی تصریح کرد: شاید برخی فکر می‌کنند با لغو ابلاغ فعالیت نیروهای متدین در صندوق می‌توانند مسیر تحقیق و تفحص را تغییر دهند که ما در این زمینه به وزیر مربوطه تذکر دادیم که اگر این رویه ادامه پیدا کند ما هم جواب قاطعی به این مسئله خواهیم داد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرهنگیان اقدام به برداشت پول‌های خود از صندوق کرده‌اند یا خیر گفت: تقریبا 1000 فرهنگی در این صندوق عضو هستند که پول‌هایشان را از صندوق بیرون نبردند.

کوچکی‌نژاد در ادامه با اشاره به بازداشت‌های صورت گرفته در راستای پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان بیان داشت: در حال حاضر هشت نفری که طبق دستور قاضی دستگیر شده‌اند در بازگشت به سر می‌برند و از موضوع قرار وثیقه برای این افراد فعلا خبری نداریم.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با این پرونده مدام برخی از افراد را به دادگاه احضار می‌کنند که امیدواریم تمامی این موارد منجر به نتایج مطلوب در این پرونده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
بی غم
۱۲:۵۰ ۲۹ دی ۱۳۹۵
اگر متدین بودندن چراگذاشتند اختلاس صورت بگیرد .؟..........
آخرین اخبار