نوبت سوم جلسه امروز علنی مجلس از حواشی بی‌بهره نماند.

شوخی قاضی‌پور با صندلی
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حواشی نوبت سوم جلسه علنی مجلس به صندلی آقای رئیس جمهور کشیده شد. در جریان مذاکرات صحن علنی مجلس در بررسی لایحه برنامه ششم توسعه سخنگوی مجلس با ارائه تذکری نسبت به تکیه زدن نمایندگان به صندلی رئیس جمهور انتقاد کرد.
 
لاریجانی که محکم به صندلی خود تکیه زده بود با خنده به نعمتی گفت: این صندلی مال کسی نیست...!
 
در ادامه نعمتی که قصد داشت حافظ صندلی رئیس جمهور باشد به فیلسوف بهارستان گفت: این صندلی رئیس جمهور است صندلی کسی نیست. لطفا دوستان جای دیگری بنشینند. اما یک دقیقه از حرف نعمتی نگذشته بود که صندلی رئیس جمهور اشغال شد.
 
قاضی‌پور که تذکر نعمتی را در حد یک شوخی می‌دانست پس از پایان این تذکر خودش را به صندلی رئیس جمهور رساند و با دست تکان دادن و چند خنده به نعمتی فهماند که می‌خواهد روی صندلی رئیس جمهور تکیه زند.
 
وی چنان بر روی صندلی رئیس جمهور در مجلس پرید که گویی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارد.
 
قاضی پور پس از تکیه بر صندلی رئیس جمهور مستقیم به لاریجانی چشم دوخت و پس از چند دقیقه پُز رئیس جمهور دادن از صندلی بلند شد و به آرامی در طول مجلس محو گشت.
 
البته تذکر نعمتی تا حدودی به حاجی‌بابایی مربوط بود که در طول بررسی لایحه برنامه ششم توسعه  به کل از صندلی خود کوچ کرده و روی صندلی رئیس جمهور می‌نشیند.
 
با این حال نعمتی و حاجی‌بابایی پس از این مسئله در گوشه‌ای از جایگاه هیات رئیسه با هم ،هم کلام شدن این خود تاییدی بر گلایه نعمتی به حاجی بابایی داشت که پس از چند دقیقه گفت و شنود باهم روبوسی کردند و شاد و خرم به صحن برگشتند و حاجی بابایی هم مجددا بر صندلی تکیه زد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، حواشی ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار