فرماندار رفسنجان و نماینده مردم کرمان با صدور پیامهای جداگانه ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

فرماندار رفسنجان ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در پیامی آورده است، با تأسف و اندوه خبر درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب و رهبری، سردار بزرگ سازندگی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رحمه الله علیه را دریافت کردم، ایشان مریدی صدیق برای امام راحل (ره)، برادری همدل و همزبان برای رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند. 

این پیام می افزاید، از نخستین طلیعه های مبارزات نهضت اسلامی، شاهد حضور شجاعانه و اثرگذار این روحانی محترم در عرصه های پرخطر و قبول دشواری های آن بود و این حضور صریح و صادقانه تا آخرین روزهای مبارزات ملت ایران ادامه یافت، پس از انقلاب، اعتماد امام بزرگوار و خدمات صادقانه ایشان در زمان بعد انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تا به امروز خود فصل دیگری از زندگی این خادم انقلاب و نظام و بوده است. 

فرماندار رفسنجان در این پیام آورده است، امروز با شنیدن این خبر تأسف بار ایران اسلامی، استان کرمان، خاصه شهرستان رفسنجان عزادار ارتحال این عالم مجاهد شد. 

وی می افزاید، اینجانب درگذشت این عالم بزرگوار یار امام و رهبری را به تمامی همشهریان بزرگوارش به ویِژه خاندان مکرم و بازماندگان ایشان صمیمانه تسلیت عرض می کنم و صبر و اجر برای آنان مسئلت می نمایم. ستاد ارتحال آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در شهر بهرمان در شهرستان رفسنجان تشکیل شد.

در این ستاد که نخستین جلسه اش شامگاه یکشنبه با حضور امام جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی بهرمان، ستاد نماز جمعه بهرمان و شهردار این شهر برگزار شد، چگونگی نحوه اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی فضای شهر برای حضور در مراسم تشییع آن مرحوم تصمیماتی گرفته شد.

همچنین نماینده مردم کرمان و راور؛ محمدرضا پورابراهیمی  رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
 
خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری موجب تالم و تاثرفراوان گردید. ایشان  به عنوان یکی ازمبارزان مهم و باسابقه درخشان بر علیه نظام طاغوت و به عنوان شاگرد امام خمینی(ره) و رفیق و همسنگر مقام معظم رهبری نقش ویژه ای در تاریخ انقلاب اسلامی ایفا نمود. مسئولیت های مهم و حساس ایشان بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم همواره در ذهن دلدادگان انقلاب اسلامی ایران خواهد ماند. اینجانب رحلت این عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ، بستگان و دوستداران ایشان، تسلیت گفته و برای ایشان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

محمد رضا پورابراهیمی
نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور
و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار