با همکاری نیروی انتظامی و تعامل سایر دستگاهها از حقوق ملت ایران در همه زمینه هاپاسداری می کنیم.

پاسداری از حقوق ملت ایران در همه زمینه ها با تعامل سایر دستگاههابه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد ؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در همایش روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی استان با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری ‌، گفت: امروز با فرمان رئیس جمهوری همۀ دستگاهها و نهادها موظف شده اند که این منشور را اجرا کنند.

طالبی ادامه داد: پرداختن به حقوق شهروندی با نگاه به اینکه دولت به تنهایی می تواند اجرا کننده حقوق شهروندی باشد نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت و اجرای این منشور نیازمند تعامل و همکاری همه قوا از جمله نیروی انتظامی است و خوشبختانه در استان شاهد بودیم که این مباحث در نیروی انتظامی دنبال و اجرا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد حاکمیت است گفت: هرگونه فعالیت برای تامین نظم و امنیت و کسب رضایت مردم در نیروی انتظامی انجام می شود و یا اگر نقص و ضعفی هم در این نهاد باشد به پای نظام جمهوری اسلامی ایران نوشته می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدافزود : شایسته است این حساسیت بالا را در نیروی انتظامی درک کنیم و عزیزانمان در این نیرو پاسداران خوبی برای نظام و خدمتگزاران خوبی برای مردم و جامعه باشند.

طالبی با قدردانی از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان که در تامین امنیت تلاش خستگی ناپذیری دارند افزود: یکی از دستاوردهای خوب این چند سال اخیر تامین امنیت پایدار و ارتقای شاخص های امنیتی در استان بوده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی به مسئولان استان در برگزاری هر چه بهتر و تامین امنیت انتخابات مساعدت لازم را داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: آنچه که فراتر و مهم‌تر از تامین امنیت انتخابات در زمان برگزاری است احساس امنیتی است که در روزهای باقی مانده تا انتخابات باید در جامعه وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد یادآور شد: هرگونه رخداد امنیتی می تواند در آرامش جامعه در آستانه انتخابات تاثیرگذارباشد و اعتقاد داریم با هوشمندی و تدابیر نیروی انتظامی استان با کمترین دغدغه وارد فضای انتخابات خواهیم شد.

در پایان این همایش از فرماندهان و روسای برتر کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.