شاخص کیفیت هوای امروز سه شنبه 20 دی ماه، شهر اصفهان 109 است و هوای این استان امروز شرایط ناسالم دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: براساس اعلام مرکز پایش کیفی هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان میانگین کیفیت هوای امروز  اصفهان 109 است و هوای این استان امروز شرایط ناسالم دارد. 

حسن خدابخش افزود: نقشه‌ها حاکی از این هستند که برای روزهای آینده جو آرام و پایداری بر استان حاکم خواهد بود و انتظار می‌رود تا در اکثر نقاط استان آسمانی صاف تا کمی ابری شاهد باشیم و در روزهای آینده هیچ پدیده بارشی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: امشب در مناطق غربی استان با افزایش ابر و کمی ناپایداری در این مناطق مواجه هستیم اما در مناطق مرکزی پایداری غالب است به همین دلیل در چند روز آینده در کلان‌شهر اصفهان و شهرهای صنعتی اطراف غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و شرایط افزایش مواد آلاینده در سه روز آینده استمرار دارد.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه نفوذ توده هوای سرد را از عرض‌های شمال و شمال غرب کشور شاهد باشیم که در استان اصفهان نیز روند کاهش دما وجود خواهد داشت و موجب می‌شود با توجه به پایداری سطوح میانی جو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد باشیم.

خدابخش اظهارداشت: در 24 ساعت آینده بیشینه دمای اصفهان 14 درجه و کمینه فردا صبح منفی 3 درجه پیش‌بینی شده است، چوپانان گرم‌ترین شهر استان با 16 درجه و سردترین منطقه در استان فرودگاه شهید بهشتی با منفی 7 درجه خواهد بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.