کرمان؛

استفاده از تمام ظرفیت ها برای شرکت در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی

تمامی ظرفیت‌های خطوط هوایی، ریلی و اتوبوسرانی استان کرمان برای حضور راحت‌تر مردم کرمان در مراسم تشییع رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در استان کرمان امروز تشکیل جلسه داد.

فرشید فلاح با اشاره به اینکه تاکید ستاد بر مردمی برگزار کردن مراسم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان است گفت: فعالیت‌های خودجوش مردمی در استان کرمان از شب گذشته تا کنون قابل توجه و قابل تقدیر است و به همین جهت در جلسه امروز صبح ستاد بر مردمی برگزار کردن مراسم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان تاکید شد.

مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان با بیان اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فردا صبح در تهران برگزار می‌شود افزود: در این جلسه مقرر شد تمامی ظرفیت‌های خطوط هوایی، ریلی و اتوبوسرانی استان کرمان برای حضور راحت‌تر مردم در مراسم تشییع افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس ظرفیت اتوبوسرانی استان کرمان به سمت تهران و قم 20 تا 30 درصد افزایش پیدا کرده است خاطر‌نشان کرد: از آنجا که زادگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی استان کرمان و شهرستان رفسنجان است تقاضای مردمی برای حضور مردم در مراسم تشییع بسیار زیاد است.

فلاح با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد نهادها و دستگاه‌های ادارای استان نیز در صورت تقاضا زمینه حضور کارکنان خود را فراهم کنند گفت: زمان و مکان مراسم کلی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهر کرمان متناسب با انتخاب سخنران و زمان حضور بستگان ایشان در کرمان متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار