رئیس کمیته فنی و توسعه می گوید: به منظور برگزاری اردوهای دوستانه و به خصوص در رده های پایه،می توانیم با دعوت از تیم های مطرح،در داخل ایران با آنها مسابقه بدهیم.

محصص:خیلی از مربیان از تفکر فوتبال هلند الگوبرداری می کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مرتضی محصص – رئیس کمیته فنی و توسعه در این باره گفت: به طور کلی برای تمامی رده های تیم ملی انجام یک مسابقه با کیفیت با هزاران ساعت تمرین برابر است .کشورهای آلمان و هلند بدون شک در فوتبال ، صاحب سبک هستند و رده های پایه را خیلی جدی می گیرند و تیم های ملی بانوان و آقایان ما می توانند از حضور در این اردوها بهره برده و تجربه های خوبی را کسب کنند.

وی در ادامه بیان کرد : کم و بیش، خیلی از مربیان فوتبال، از تفکر فوتبال کشور هلند الگوبرداری می کنند.مانند زمانی که یواخیم لو در فوتبال آلمان واردشد، انقلابی در تفکر فوتبال این کشور بوجود آمد . اگر اردوهایی در کشورهایی مثل هلند یا آلمان داشته باشیم می توانیم تجربه های گرانبهایی کسب کنیم .

محصص در پایان تاکید کرد: اگر کشورهایی که صاحب  فوتبال هستند به کشور ما بیایند، مثل تیم ملی ایتالیا که 3سال پیش به ایران آمد و با تیم ملی جوانان در ورزشگاه دستگردی مسابقه ای  برگزار شد، این گونه مراودات می تواند به رشد فوتبال ما کمک کند و .به منظور برگزاری دیدارهای دوستانه و به خصوص در رده های پایه ، می توانیم با دعوت از تیم های مطرح ، در داخل ایران با آنها مسابقه بدهیم و ارزیابی خوبی از سطح آمادگی بازیکنان ، که جزء  هدف گذاری های ماست، انجام بدهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار