کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از کاهش هشت درجه ای دما در مناطق مختلف این استان از روز چهارشنبه این هفته خبر داد.

کاهش هشت درجه ای دما در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا مبشری افزود: بیشینه دمای هوای خراسان رضوی طی امروز و فردا بین یک تا دو درجه افزایش می یابد و از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری با افزایش ابرناکی به تدریج کاهش می یابد.

وی بیشینه دمای امروز مشهد را 13 درجه سلسیوس عنوان و اظهار کرد: بیشینه دمای مشهد فردا به 14 درجه سلسیوس می رسد و برای روز چهارشنبه هفته جاری 11 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به طور میانگین به پنج یا شش درجه سلسیوس می رسد.

مبشری با بیان اینکه دمای شبانه در خراسان رضوی طی روزهای آتی صفر و زیر صفر باقی می ماند، افزود: شب گذشته کمینه دما در 25 شهرستان خراسان رضوی زیر صفر گزارش شده و فقط دو شهر این استان دمای بالای صفر داشته اند.

به گفته وی، کمینه دمای هوای مشهد شب گذشته چهار درجه زیر صفر بود که برای امشب یک درجه زیر صفر پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: در روزهای آتی شاهد افزایش آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی این استان به علت پایداری و سکون هوا خواهیم بود.

وی افزود: نیشابور با دمای 9 درجه زیر صفر و مه ولات با دمای 13 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام//ف.ف
برچسب ها: مشهد ، هواشناسی ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.