بوشهر؛

تجلیل عوامل اجرایی مسابقات ورزشی کارکنان فنی و حرفه‌ای

طی مراسمی از عوامل اجرایی برگزار کننده مسابقات ورزشی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای منطقه ۳ کشور در بوشهر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر در این مراسم توسعه و پیشرفت همه جانبه ورزشی سازمان در سراسر کشور تنها در سایه مشارکت علمی و عملی تمامی دست‌اندرکاران مسابقات، به‌ویژه مسئولین، کادر اجرایی، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، داوران و همه علاقه‌مندان محقق و پدیدار می‌شود.

وی گفت: امید است در پرتو عنایت حضرت باری‌تعالی و در راستای اجرای اهداف، اقدامات و مشارکت همه‌جانبه منبعث از درایت، آینده‌نگری، دلسوزی و مسئولیت‌پذیری تمامی علاقه‌مندان شاهد رشد و شکوفایی و توسعه پایدار مسابقات و صعودهای ورزشی باشیم.

کازرونی ضمن افتخار و مباهات به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای منطقه ۳ کشور که در استان بوشهر برگزار شد، مراتب تقدیر و سپاس خود را نسبت به زحمات ارزشمند هیئت تمامی عوامل اجرایی این مسابقات اعلام کرد.

وی تاکید کرد: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و به انگیزه اجرای اهداف و اقدامات دلسوزانه همکاران که منطبق بر نگرش ملی، اسلامی و قانون‌محوری بوده، همواره موجبات پیشرفت و توسعه ورزش را در سازمان فراهم آوریم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.