امام جمعه بندرریگ در پیامی گفت: بطور یقین پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین گواه برای معرفی شخصیت و جایگاه والای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

پیام رهبر بهترین گواه برای معرفی جایگاه آیت الله رفسنجانی است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجتالاسلام سیدعنایت هاشمیمنش در این پیام افزود: رهبر معظم انقلاب در این پیام، مجاهدت و تلاش های این مرحوم را در مسیر مبارزه با طاغوت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برای بسیاری از مبارزان سرمشق و الگو دانستند.

وی گفت: بدون شک نام و آوازه یار دیرین امام راحل و رهبری که لحظه لحظه عمر شریف خود را در شکلگیری و اعتلای انقلاب اسلامی صرف کرد و همواره دغدغه ای جز خدمت به نظام و مردم نداشت تا ابد بر تارک تاریخ شکوهمند ایران خواهد درخشید.

امام جمعه بندرریگ اظهارکرد: آن مرحوم پس از پیروزی انقلاب در سمت و کسوت های مختلف از جمله با حضور در جبهه های جنگ تحمیلی، رئیس جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام تا سالیان متمادی منشا خدمات و اقدام های موثر و ماندگاری بودند که همیشه در اذهان پایدار خواهد ماند و اکنون با کوله باری از این اعمال نیک با خدای خویش ملاقات خواهد کرد.

وی گفت: ملت شریف ایران اسلامی در آیین وداع با پیکر پاک ایشان جلوه ای از شکوه، اتحاد و همدلی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

امام جمعه بندرریگ با عرض تسلیت ارتحال جانسوز و جانگداز یار دیرین امام و رهبری، افزود: بمناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی آئین یادبودی از سوی شورای فرهنگ عمومی این بخش در حسینیه احمدی برگزار می شود.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.