مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح نخستین پارک بانوان در آینده‌ای نزدیک در یاسوج خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فریبا رحمان‌پور  اظهار کرد: کار ساخت نخستین پارک بانوان در یاسوج در سال 93 آغاز و در حال حاضر پیشرفت 100 درصدی دارد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این مکان هم‌اکنون آماده افتتاح و بهره‌برداری است، افزود: مساحت این پارک 25 هزار متر مربع است.

وی با اشاره به اتمام و تکمیل کارهای پایانی این مکان، گفت: پارک بانوان یاسوج در آینده‌ای نزدیک با حضور شهین‌دخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در استان افتتاح خواهد کرد.

این مسوول به میزان اعتبار ساخت این پارک تفریحی و ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: پارک بانوان یاسوج با اعتباری حدود 30 میلیارد ریال ساخته شده است.

رحمان‌پور، توجه و حمایت از زنان را از وظایف مهم مسوولان بیان کرد و افزود: ساخت و بهره‌برداری این پارک نیز به منظور توجه و فراهم آوردن مکانی مناسب برای تفریح و ورزش بانوان صورت گرفته است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به مکان ساخت این پارک، خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت این محل به صورتی انجام شده که به دور از دید عموم و در امنیت کامل باشد.

وی از وجود امکانات و تجهیزات متعددی در این محل خبر داد و گفت: وجود امکاناتی مانند پیست مخصوص دوچرخه‌ سواری، پیست اسکی، سکوهای نشستن، نیمکت‌های نشیمن، مراکز مشاوره، ایستگاه‌های اندازه‌گیری فشار خون، انجام تست قند و معاینه قلب در این پارک وجود دارد.

این مسوول وجود جایگاه مخصوص و ویژه کودکان در این محل را از دیگر امکانات آن عنوان کرد و بیان داشت: در قسمتی از این پارک وسایل و امکانات بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است تا مادران بتوانند با فراغ بال و آرامش بیشتری در این محل حضور یابند.

رحمان‌پور با اشاره وجود پیست دوچرخه‌ سواری، پیست اسکی و دیگر وسایل ورزشی متعدد برای زنان در این پارک، توسعه ورزش‌های همگانی در حوزه بانوان را یکی از اهداف مهم ساخت چنین مکانی بیان کرد و گفت: افتتاح و بهره‌برداری از این مکان تفریحی و ورزشی می‌تواند در توسعه ورزش‌های همگانی موثر باشد.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.