پرتابگر نیزه کشورمان گفت:به دلیل حمایت نشدن از سوی مسئولان فدراسیون دوومیدانی انگیزه ام برای تمرین و مسابقه از بین رفته است.

وفابین:هیچ انگیزه ای برای پرتاب نیزه ندارم/ هرکس به دوومیدانی بیاید بدبخت می شودعنایت وفابین در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره غیبت پرتابگران نیزه در اردوی تیم ملی دوومیدانی بیان کرد:ابتدا درگذشت آیت اله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران، مقام معظم رهبری و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم.متاسفانه در مرحله جدید اردوی تیم ملی دوومیدانی هیچ ورزشکاری از ماده پرتاب نیزه دعوت نشده است. 

مسئولان فدراسیون دوومیدانی از ما حمایت نمی کنند و در بدترین وضعیت ممکن قرار داریم.
 
وی با تاکید بر از بین رفتن انگیزه پرتابگران نیزه، گفت: از کیهانی که مدام حرف از استعدادیابی می زند بپرسید آیا جوان ۲۰ساله ای که ۷۰ متر نیزه را پرتاب کرده استعداد نیست؟ ابتدا نفرات مستعد را حمایت کنید، بعد سراغ استعداد یابی بروید. با این وضعیت هرکس وارد دوومیدانی شود، بدبخت می شود.
 
وفابین درمورد غیبت 2 ساله خود از میادین دوومیدانی به دلیل آسیب دیدگی، اظهار داشت: در این 2 سال با وجود ناامیدی پزشکان از بهبود مصدومیتم، با تلاش و زحمت به شرایط مسابقه برگشتم. البته اگر می دانستم وضعیت به این شکل پیش می رود همان زمانی که مصدوم شدم، از دوومیدانی خداحافظی می کردم. در زمان درمانم تنها بودم و هزینه های زیادی را متحمل شدم.
 
پرتابگر نیزه کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد:با توکل بر خدا و تلاش های خودم به شرایط مسابقه برگشتم و ۷۰ متر نیزه پرتاب کردم. با توجه به شرایط سنی که دارم این امر بسیار امیدوارکننده است و با ادامه همین روند و حمایت فدراسیون دوومیدانی در سال های آینده به حدنصاب آسیایی و جهانی می رسم.
 
وی افزود:برای این که بتوانم حضور قدرتمندی در بازی های آسیایی 2018 داشته باشم از دبیر فدراسیون دوومیدانی درخواست کمک کردم اما متاسفانه وی اعلام کرد هیچ حمایتی در کار نیست و اگر بخواهم می توانم ورزش را کنار بگذارم.
 
وفابین درباره احتمال مسابقه دادن برای کشورهای خارجی گفت:بسیاری از دوستان و مشاورانم تاکید می کنند از ایران بروم و برای کشور دیگری مسابقه بدهم اما من کشورم را دوست دارم و می خواهم با نام ایران به هدف هایم دست پیدا کنم. در سال ۹۲ رکورد ملی نوجوانان را ارتقا دادم اما با گذشت سه سال به دلیل سهل انگاری مسئولان، این رکورد ثبت نمی شود.
 
وفابین در پایان گفت:همه جای دنیا ورزش حرفه ای یعنی شغل. من با این دیدگاه وارد دوومیدانی شدم اما متاسفانه این ورزش به جز ضرر مالی چیز دیگه ای برایم نداشته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار