خانلرخانی:موفقیت در رقابت های جهانی منجر به کسب سهمیه پارالمپیک می شود

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت:حضور موفق در مسابقات جهانی رنکینگ و امتیازات ملی پوشان ارتقا داده و منجر به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو می شود.

خانلرخانی:موفقیت در رقابت های جهانی منجر به کسب سهمیه پارالمپیک می شودپیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:با توجه به اینکه در پارالمپیک 2020 توکیو رشته پاراتکواندو حضور دارد در حال حاضر هدف ما شرکت در رقابت های مختلف جهانی است تا ملی پوشان رنکینگ و امتیازات لازم برای دریافت سهمیه کسب کنند.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی انگلیس از تورنمنت های بسیار مهمی است که در کسب رنکینگ ورزشکاران تاثیر زیادی دارد و ما برای حضور در این رقابت ها و نیز مسابقات قهرمانی آفریقا،اروپا و آیواز نیاز به حمایت فدراسیون داریم تا با بیشترین امتیاز در پارالمپیک 2020 شرکت کنیم. 

سرمربی تیم ملی عنوان کرد:مسابقات قهرمانی قاره ها برای ورزشکاران همان قاره 40 امتیاز دارد و اگر ما در قهرمانی دیگر قاره ها حضور پیدا کنیم مطابق قوانین جهانی می توانیم 20 امتیاز را کسب کنیم که این برای ملی پوشان ما بسیار مهم است.

وی در ادامه بیان کرد:تیم ملی پاراتکواندو چندسال است که زیر نظر فدراسیون تکواندو تشکیل شده و از زمانی که قرار شد فدراسیون جانبازان و معلولین از این رشته حمایت کند امیدوار هستیم پاراتکواندو روز به روز پیشرفت کند.

خانلرخانی درباره وضعیت تیم ملی گفت: در حال حاضر برخی از ملی پوشان ما در رنکینگ نخست جهان قرار دارند و ما تصمیم داریم با حفظ قهرمانان تیم، ورزشکاران جدیدی را از طریق مسابقات انتخابی به تیم ملی دعوت کنیم تا در نهایت با یک تیم قوی در پارالمپیک توکیو 2020 حضور پیدا کنیم. 

وی افزود:هنوز تاریخ دقیق اردوهای تیم ملی مشخص نشده و طی جلسات با حضور مسئولان هر دو فدراسیون مقرر شد اردوها پس از مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شود.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم در کنار مسئولان هر دو فدراسیون تمام تلاش خود را می کند تا با تشکیل اردوها و یک برنامه ریزی دقیق تیم ملی در مسابقات جهانی و پارالمپیک بهترین نتایج را کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار