شیراز؛

دریافت گواهینامه نانومقیاس یک واحد صنعتی در شیراز

با حمایت فن‌بازار منطقه‌ای فارس یک واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی شیراز موفق به کسب گواهینامه نانومقیاس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این گواهینامه بوسیله ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای محصول لوله UPVC حاوی نانوذرات برای این واحد صنعتی صادر شده است.

قنبری با اشاره به اینکه تولید تجاری این محصول در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شیراز آغاز شده، افزود: لوله‌های UPVC به دلیل استحکام طولانی‌مدت، سختی بالا و  صرفه جویی در بخش عظیمی از اتصالات و لوله‌ های پلاستیکی استفاده می‌شوند که افزودن نانو مواد به‌ طور قابل‌توجهی استحکام و سختی UPVC را بهبود می‌بخشد.

وی بیان کرد: برای دریافت گواهینامه نانومقیاس پس از ارسال درخواست شرکت‌ های علاقه‌مند به ستاد توسعه فناوری‌های نانو، خط تولید آن‌ ها از سوی شرکت‌ های بازرسی موردبررسی و نمونه‌برداری قرار گرفته و نمونه این محصولات در آزمایشگاه‌ های معتمد این ستاد مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی دریافت این گواهینامه‌ ها بوسیله واحد های صنعتی و شرکت‌ های دانش‌بنیان را زمینه مناسب برای توسعه بازار، صادرات محصولات نانویی و حفظ کیفیت محصولات دانست و تصریح کرد: با حمایت‌ فن‌بازار منطقه‌ای فارس، مستندات و مدارک 3محصول دیگر نیز برای دریافت گواهینامه نانومقیاس به ستاد ویژه توسعه فناوری‌ های نانو ارسال و کار شناسایی و ثبت درخواست سایر محصولات  به‌ صورت مستمر انجام می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار