با توسعه مهارت‌های حرفه‌ای متناسب با نیازهای صنعتی شهرستان به دنبال رونق اشتغال هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالنبی یوسفی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توسعه مهارت‌های حرفه‌ای متناسب با نیازهای صنعتی شهرستان کنگان به دنبال رونق اشتغال برای جوانان بومی منطقه هستم.

وی اضافه کرد: نبود مهارت‌های حرفه‌ای در نیروی جوانان شهرستان کنگان در سال‌های گذشته باعث جذب بسیاری از نیروی انسانی غیربومی درطرح‌های بزرگ مانند پتروشیمی و صنایع نفت و گاز شده است.

فرماندار کنگان تصریح کرد: بسیاری از جوانان با وجود این که دانش آموخته دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مراکز آموزش عالی بوده‌اند،اما به دلیل نداشتن مهارت هنوز جذب بازار کار نشده‌اند.

یوسفی با اعلام این که مشکل بیکاری جوانان کنگانی تنها با توسعه آموزش‌های مهارتی میسر خواهد بود عنوان کرد: برگزاری مسابقات آزاد مهارتی جوش‌کاری در شهرستان کنگان، نقطه عطف توسعه آموزش‌های مهارتی در این شهرستان است.

وی فزود: سازمان فنی و حرفه ای با تربیت افراد ماهر و دارای مهارت،اساسی‌ترین راه در مسیر تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند.

فرماندار کنگان با اشاره به صنایع نفت و گاز مستقر در شهرستان کنگان اظهار داشت: این مرکز با دارا بودن توانمندی‌های بالا در خصوص آموزش انواع جوش و نیز آموزش انواع روش‌های بازرسی‌های غیرمخرب جوش توانسته است در نوع خود به نیازهای موجود آموزشی پاسخ‌گو باشد.
انتهای پیام / ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.