مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از صدور 543 ميليون ريال ضمانتنامه صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع کوچک براي واحد هاي صنعتي این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم گفت: هم اکنون از 35 پرونده ارسال شده از  خراسان رضوی ،براي 17 واحد صنعتي در سال جاري ضمانتنامه صادر شده که تعداد 8 پرونده در هيات مديره صندوق مصوب شده است و تعداد 10 پرونده در حال بررسي کارشناسي مي باشد.

مهدي زاده مقدم عنوان کرد: کمک به توسعه صنايع کوچک از طريق تضمين حداکثر 70 درصد و در مناطق کمتر توسعه يافته تا 85 درصد ، اصل و سود تسهيلات اعطايي بانکها و موسسات مالي و اعتباري به واحد هاي صنعتي کوچک را از وظايف اصلي و ماموريت صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع کوچک برشمرد.

او خاطر نشان کرد: آسيب پذيري صنايع کوچک از صنايع بزرگ بيشتر است زيرا صنايع بزرگ بازار هاي مختلف داخلي و خارجي دارند و به منابع مالي آشنا هستند و با آموزش و تحقيق در مسير توسعه و پيشرفت محصولات خود گام بر مي دارند و تلاش ما بيشتر در راستاي صنايع کوچک و واحدهاي نوپاي مستقردر شهرکها و نواحي صنعتي براي حل مشکل سرمايه در گردش اين واحدهاست که با حمايت هاي صندوق مبلغ مصوبات جهت صدور ضمانت نامه ها مطلوب است.

انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.