استاندار کرمان طی پیامی درگذشت (علی ولی نیا) مدیرکل سابق زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان را به خانواده ‌ داغدارشان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی طی پیامی درگذشت (علی ولی نیا) مدیرکل سابق زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان را به خانواده ‌ داغدارشان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

خانواده محترم ولی نیا
سَلامٌ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ
خبر درگذشت علی ولی نیا مدیرکل سابق زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان که همه عمر پربرکت خویش را در سنگرهای مختلف به خدمت صادقانه و خالصانه پرداخت، موجب تالم و تاثر خاطر گردید، لکن در سایه توکل و تمسک به خدای منان و هدیه صبوری او و تامل در گلواژه آسمانی ((الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ )) سکینه و آرامشی برای دلهای داغدار و بی قرار فراهم خواهد شد.
اینجانب این مولمه را به خانواده داغدار و کلیه همکاران اداره کل زندانهای استان و سایر بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای بازماندگان طول عمر و صبر جمیل و برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت می نمائم.
علیرضا رزم حسینی

علی ولی نیا چهارم مرداد 1344 در شهر اختیارآباد از توابع شهرستان کرمان متولد شد و سپس با حضور فعال در جبهه های حق علیه باطل به درجه جانبازی (25درصد جانبازی) نائل آمد.
وی پس از پایان هشت سال جنگ تحمیلی به استخدام سپاه پاسداران درآمد و مدت هفت سال در آن مجموعه خدمت نمود تا اینکه 25 تیر1368 فعالیت خود را در قوه قضاییه (اداره کل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی در مسئولیت های مختلف ادامه داد و 1 شهریور 1395 به درجه بازنشستگی نائل آمد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار