الله‌وردی در پایان دیدار تیمش مقابل کاله گفت: بعد از بازی امروز، صحبت از انحلال پارسه حرف غیر منطقی و غیر قانونی است. پرداخت نشدن حق الزحمه بازیکنان نیز نمی تواند باعث انحلال تیم باشد.

صحبت از انحلال پارسه منطقی نیست/ بازیکنان غیرت به خرج دادندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، الله وردی، پس از شکست 3 بر صفر تیم پارسه مقابل کاله و در حالی که تنها 7 بازیکن در این تیم حضور داشتند، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از بازیکنانی که غیرت به خرج دادند و در مسابقه با کاله بازی کردند تشکر می کنم. تا امروز حدود یک میلیارد تومان هزینه های تیم پرداخت شده است اما هنوز نتوانستیم مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: هنوز 5 هفته تا پایان مرحله نخست لیگ داریم که بر اساس تصمیم هیئت مدیره قرار است در هر هفته بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان را بپردازیم تا به سقف 65 درصد قانونی مبلغ قرارداد برسیم.

مدیرعامل باشگاه پارسه افزود: قرار بود امروز 15 درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی را بپردازیم که پرداخت نشد  بر اساس قوانین فدراسیون، تا وقتی تیم منحل نشود هیچ بازیکنی نمی تواند به تیم دیگری ملحق شود مگر اینکه در نیم فصل دوم بازی نکرده باشد که این موضوع فقط شامل پوریا فیاضی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این بازی، صحبت از انحلال پارسه حرف غیر منطقی و غیر قانونی است. پرداخت نشدن حق الزحمه بازیکنان نیز نمی تواند باعث  انحلال تیم باشد.

مدیرعامل باشگاه پارسه اضافه کرد: به دنبال برگزاری یک لیگ آبرومند هستیم. اینکه خبرنگاران یک روز انحلال باشگاه را اعلام کنند و روز دیگر تیم برگردد خوب نیست. خبرنگاران باید برای تقویت بخش خصوصی کمک کنند.

الله وردی در پایان گفت: هیچ جای دنیا سابقه ندارد که سرپرست تیم علیه تیم صحبت کند اما سرپرست تیم ما این کار را انجام داد. در حالیکه هنوز فدراسیون انحلال باشگاه را اعلام نکرده بود سرمربی و سرپرست تیم این کار را انجام دادند که از نظر اخلاقی کار ناپسندی بود.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار