استاندار چهارمحال و بختياری با صدور پيامی، از حضور پرشور مردم در مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی كرد.

قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليمانی استاندار چهارمحال و بختياری در پیامی از حضور پرشور مردم استان در مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی كرد.

در این پیام آمده است:

بار ديگر مردم سرافراز و قدردان استان چهارمحال و بختياری با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام، حماسه ای عظيم از حضور توأم با همدلی و وفاداری خلق كردند. حضوری كه نشان از قدردانی مردم از بيش از ۶۰ سال مجاهدت ستودنی حضرت آيت الله اكبر هاشمی رفسنجانی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران داشت.
 
اين حضور باشكوه مردم قدرشناس چهارمحال و بختياری، مهر تأیيدی بر خدمات ماندگار اين مجاهد خستگی ناپذير است كه همه عمر خود را چه در سال های مبارزه برای پيروزی انقلاب و چه عرصه سازندگی، در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد.

مردم نشان دادند كه هميشه به آرمان های انقلاب اسلامی، بزرگان نظام و مسئولان خدمتگزار خود وفادار هستند و اينجانب، با عرض تسليت مجدد ارتحال يار و ياور امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از حضور باشكوه عموم قشرهای مختلف مردم شهيد پرور و عزادار و مسئولان چهارمحال و بختياری در مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آيت الله هاشمی رفسنجانی صميمانه سپاسگزاری می نمايم.

گفتنی است: مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ۹۵ از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، و با شرکت پرشور مسئولان، اقشار مردم انقلابی، ولایت‌مدار و قدرشناس و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی استان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار