شیراز؛

از توقیف کالای قاچاق میلیاردی تا سرقت خودرو پژو پارس در کرج و کشف در فسا

محموله کالای قاچاق میلیاردی توقیف و دو دستگاه خودرو پژو پارس در کرج سرقت و در فسا کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی فارس سردار احمد علی گودرزی گفت: طرح مبارزه با كالای قاچاق به صورت ویژه در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان های لامرد، قیر و كارزین و لارستان قرار گرفت.  

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند هفت دستگاه خودرو حامل كالای قاچاق را متوقف و هشت نفر متهم را دستگیر كنند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودروها دو میلیون و 468 هزار و 800 نخ سیگار، 67 تن و 800 كیلوگرم برنج، 46 حلقه لاستیک، 183 تخته پتو، 12 عدد باطری خودرو، شش دستگاه جاروبرقی و بیش از 384 قوطی انواع نوشیدنی های قاچاق و بدون مدارك قانونی كشف شد.  
 
گودرزی گفت: ارزش این محموله های قاچاق بالغ بر 4 میلیارد و 410 میلیون ریال برآورد شده است.
دستگیری11 خرده فروش مواد مخدر  
ماموران انتظامی شهرستان گراش با اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، 11 نفر را دستگیر كردند.
سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش گفت: طرح پاكسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و افیونی توسط ماموران انتظامی شهرستان به اجراء در آمد.  
 
وی با بیان اینكه ماموران این فرماندهی پس از تحقیقات در این طرح تعداد 11 خرده فروش موادمخدر را دستگیر و یك دستگاه خودرو را توقیف كردند، افزود: در این راستا 245 گرم تریاك و 50 گرم حشیش كشف شد.  
 
سرقت در کرج، کشف در فسا
فرمانده نیروی انتظامی فسا از كشف دو دستگاه خودرو پژو پارس كه از شهرستان كرج سرقت شده بودند، خبر داد.  
سرهنگ علی شیبانیان فرمانده نیروی انتظامی فسا بیان كرد: اكیپ گشت انتظامی این شهرستان، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با یك مورد آتش سوزی خودرو پارس در منزل مسكونی یكی از شهروندان مواجهه شده كه با اقدام به موقع آتش مهار می شود.  
 
وی ادامه داد: ماموران پس از اطفاء حریق، به شیشه های شكسته شده خودرو و نصب نبودن پلاك بر روی آن مشكوك شدند.  
این مقام انتظامی افزود: با تحقیق در خصوص شماره های شاسی و موتور خودرو مورد حریق و خودرو پژو پارس دیگری كه در آن منزل پارك شده بود، مشخص شد هر دو دستگاه خودرو پژو پارس سابقه سرقت از شهرستان كرج دارند.  
 
شیبانیان تصریح كرد: در بازرسی از منزل مقادیر زیادی قطعات خودرو، سه عدد پایه مخصوص گنج یاب، یک عدد اسلحه سوزنی دست ساز و دو كارتن حاوی 140شیشه مخصوص پایپ كشف شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا با بیان اینكه در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند، خاطر نشان كرد: پرونده تشكیل شده برای تحقیقات بیشتر و دستگیری سایر همدستان و كشف سرقت های احتمالی دیگر به پلیس آگاهی فرستاده شد.

توقیف موتورسیکلت های قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از توقیف دو دستگاه موتورسیكلت قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون گفت: ماموران پلیس آگاهی از نگهداری دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، محل نگهداری آنها را شناسایی و در عملیات های جداگانه ای هر دو دستگاه موتور سیکلت را توقیف كردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: طبق برآورد کارشناسان ارزش این موتورسیکلت های قاچاق 700 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار