آرش افشار کتابش را با عنوان «برج ترانه» منتشر خواهد کرد.

«برج ترانه» منتشر می‌شود
آرش افشار، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدید خود گفت: ترجمه‌ای را با عنوان برج ترانه منتشر می کنم. انتشاراتی که کار انتشار این اثر را برعهده بگیرد در یکی، دو هفته آینده مشخص می شود. « برج ترانه » برای نمایشگاه بین المللی کتاب در سال آینده آماده خواهد شد.
 
وی افزود: کتاب دیگرم  مجموعه شعری با عنوان «این عکس ها را به تنهایی گرفته ام» است. این کتاب دومین مجموعه شعرم محسوب می شود.در کتاب «این عکس ها را به تنهایی گرفته ام» مجموعه شعرهایم را در قالب آزاد آوردم. مجموعه شعر قبلی ام شعرهای کوتاه را در برمی گرفت اما این کتاب محدود نیست و شعرهای آزادم با اندازه ای معمولی در آن اثر آمده است. این کتاب به طور حتم به نشر می رسد.
 
این شاعر با اشاره به اثر دیگر خود اظهار داشت: کتاب دیگری که می دانم آن را به انتشاراتی خواهم سپرد، مقدمات ترانه سازی و ترانه نویسی است. در این کتاب روش امروز آموزش ترانه را در دنیا آوردم. در کتاب مقدمات ترانه سازی و ترانه نویسی آموزش ترانه با ترانه های موجود فارسی همراه است و مصداق ترانه ها با متدهای ترانه نویسی را ذکر کردم. مباحث اولیه ای که لازم است هرکسی برای ترانه سازی و ترانه سرایی با آن آشنا شود نیز در کتاب بیان شد.   
 
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.