رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان، تمامی شاخص های مقایسه ای رشد مناسبی را نشان می دهد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در دیدار با فرماندار و صاحبان صنایع و معادن شهرستان سلطانیه با بیان  این مطلب گفت: کشورهایی که توان بالای اقتصادی دارند تاثیر گذاری بیشتری در تحولات منطقه ای و بین المللی دارند .
 وی افزود: در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان، تمامی شاخص های مقایسه ای رشد مناسبی را نشان می دهد .
فغفوری یادآور شد : افزایش سرمایه گذاری صنعتی و معدنی ،کاهش تعدیل سازی نیروی انسانی در کارخانجات ، کاهش نرخ بیکاری و افزایش تعداد بیمه های اجباری که عمدتا در حوزه صنعت و معدن ایجاد شده نمونه ای از نتایج مثبت  اقدامات برنامه ریزی شده در حوزه تولید و تجارت استان است .
وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا قبل از پایان سال ، واگذاری زمین در شهرک صنعتی سلطانیه آغاز شود عنوان کرد : شهرک  صنعتی سلطانیه با توجه به شرایط جغرافیایی و امکانات زیربنایی مزیت مناسبی جهت رشد صنعتی این منطقه است.
رئیس سازمان صنعت  ، معدن و تجارت استان اظهارکرد : واحدهای بزرگ صنعتی در شهرستان سلطانیه مستقر است که میزان بالایی از سرمایه گذاری صنعتی را برخوردارند
وی ادامه داد :  ورود شرکت  GTI و اجرای طرح های توسعه این شرکت در شهرستان سلطانیه،   نوید بخش  افزایش اشتغال زایی بخش صنعت خواهد بود .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه رتبه اول ساماندهی اصناف بدون مجوز را به خود اختصاص داده است یادآور شد : در حوزه اصناف شهرستان سلطانیه تلاش می شود با راه اندازی 7 الی 8 اتحادیه صنفی زمینه راه اندازی اتاق اصناف فراهم شود.
فغفوری خاطر نشان کرد. : رویکرد سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ،بررسی و رفع تمامی موانع در داخل استان است و تلاش می شود از ارجاع موارد کاری به مرکز خودداری شود.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: رشد ، شاخص ، زنجان ، صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.