کرمان؛

ساخت مهمانسرای علمی‌تحقیقاتی بیماران سرطانی

مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان از مشارکت شهرداری در ساخت مهمانسرای علمی‌تحقیقاتی بیماران سرطانی خبر داد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدرضا قربی از واگذاری زمین جهت تبدیل نمازخانه به مسجد بقیه‌الله (عج)، تخصیص زمین جهت توسعه‌ حیاط مسجد و مهدیه‌ صاحب‌الامر (عج)، ساخت پروژه‌ آموزشی‌فرهنگی محبّین اهل‌بیت (ع) در محله‌ شیخ‌احمد کافی و انعقاد قرارداد پروژه‌ مجتمع رفاهی فرهنگی انجمن نابینایان استان خبر داد.

وی گفت: مشارکت در پرداخت عوارض پروانه‌ ساختمانی برای ساخت مهمانسرای علمی‌تحقیقاتی یاس یک و یاس دو برای اسکان بیماران سرطانی و همراهان در کیلومتر اول جاده هفت‌باغ، از دیگر موارد است.

قربی با اشاره به ساخت مجتمع‌های دختران و پسران بی‌سرپرست آشیانه‌ علی (ع) افزود: قرارداد واگذاری دو قطعه‌زمین در شهرک بهارستان برای ساخت دو مجتمع رفاهی ایتام دختران و پسران موسسه‌ی خیریه آشیانه‌ی علی (ع) بسته شد که فاز اول آن برای استفاده‌ دختران تحت پوشش به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم مربوط به پسران نیز در حال ساخت است.

وی توسعه‌ مسجد پیامبر اعظم (ص) را از دیگر پروژه‌های این بنیاد دانست و افزود: در حال حاضر، بخشی از مسجد به‌صورت سازه‌ سبک ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان با اشاره به افتتاح مسجدالنبی (ص) در بلوار پارادیس خاطرنشان کرد: مشکل مالکیت و تمدید پروانه‌ زمین مسجد ولی‌عصر (ع) شهرک الهیه نیز با توجه به نظر مثبت شورای اسلامی شهر و احراز مالکیت شهرداری حل شد و ساخت این مسجد با حدود 40 درصد پیشرفت در حال انجام است.

قربی گفت : از ابتدای فعالیت بنیاد، حدود 20 قطعه زمین از طریق املاک شهرداری تحویل بنیاد شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار