مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان، از افزایش میزان پرداختی کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و هدایای ازدواج مددجویان به منظور کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش کمیته امداد خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت :از ابتدای امسال تاکنون ،با مشارکت خیران نیک اندیش و اعتبارات دو لتی 76میلیارد و 175میلیون ریال به منظور، تامین سه هزار و 515فقره کمک جهیزیه وهدایای ازدواج به افراد تحت پوشش پرداخت شده ،که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 39درصد افزایش داشته است .
وی افزود :از این میزان مبلغ پرداختی،43میلیارد و 837میلیون ریال از محل اعتبارات دو لتی و32میلیارد و 338میلیون ریال هم از محل  کمک خیریه ها ،صد قات و حامیان طرح اکرام ایتام تامین شده است .
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت : از میزان کمک های دریافتی هم در این مدت 2 هزار و 406فقره مربوط به جهیزیه دختران ، 405 فقره مربوط به جهیزیه ازدواج مجدد بانوان تحت پوشش و 704موردمربوط به تامین هدایای ازدواج پسران بوده است .
وی میزان پرداختی کمک هزینه جهیزیه و هدایای ازدواج مددجویان را از 2 تا 40 میلیون ریال برای هر مددجو دانست، و افزود : هم اکنون هزار و 100مدد جوی دیگر هم متقاضی در یافت کمک جهیزیه و هدایای ازدواج از امداد هستند .



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.