تیم شهرداری جوان ارومیه صدرنشین گروه یک لیگ دسته اول والیبال کشور در همدان مقابل اتحاد جوان این شهر نخستین شکست خود را پذیرا شد.

اتحاد جوان نخستین شکست شهرداری ارومیه را رقم زدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مسابقه که در حضور یک هزار تماشاگر در سالن فردوسی شهر همدان برگزار شد، تیم اتحاد جوان همدان با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم شهرداری جوان ارومیه به پیروزی رسید تا نماینده ارومیه پس از 11 برد پیاپی نخستین شکست این فصل خود را تجربه کند.

در این دیدار همدان در گیم اول با ارایه بازی جذاب و نزدیک با نتیجه 20 بر 25 پیروز شد اما در گیم دوم نماینده ارومیه با استفاده از اشتباهات بازیکنان میزبان 25 بر 22 به برتری رسید.

در گیم سوم تیم شهرداری جوان ارومیه توانست با ارایه بازی برتر و به مراتب بهتر از حریف با نتیجه 25 بر 20 پیروز میدان باشد و در گیم چهارم که بازی به جنجال نیز کشیده شد، اتحاد جوان همدان در نهایت با نتیجه میلمتری 25 بر 23 شهرداری جوان ارومیه را برد تا برای نخستین بار در همدان دیدار این تیم به گیم پنجم کشیده شود.

در گیم پنجم نماینده همدان شروع خوبی داشت و نیمه نخست را به سود خود پایان برد و در نیمه دوم این گیم نیز با تلاش بیشتر و استفاده از اشتباهات حریف توانستند 18 بر 16 به پیروزی دست یابند.

اتحاد جوان همدان با این پیروزی در همان رتبه سوم جدول گروه یک لیگ دسته اول والیبال کشور باقی ماند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.