کرمان؛

برخورد شدید نیروی انتظامی با افاغنه غیرمجاز

تردد و ورود افاغنه غیرمجاز به استان کرمان خسارتهای زیادی به وجود آورده و نیروی انتظامی به شدت با این افاغنه و عاملان حمل برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه نشست فرمانده هان انتظامی جنوب و شرق استان وجمعی از سران طوایف این مناطق در جیرفت گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه ترویج شود تا شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد تعامل در استان کرمان، 11 شهرستان جنوب، شرق و شمال شرقی این استان عملیاتی شد و همکاران نیروی انتظامی برای گذران خدمت عملیاتی به استان های دیگر اعزام نمی شوند و در همین استان برای خدمات رسانی بهتر خدمت عملیاتی خود را سپری می کنند.

بنی اسدی با اشاره به روند دستگیری افاغنه غیر مجاز و برخورد با عاملان حمل این افاغنه گفت: تردد و ورود این افاغنه به کشور و استان ما شاهد خسارتهای زیادی هستیم که نیروی انتظامی به شدت با این افاغنه غیر مجاز و عاملان حمل برخورد جدی خواهد کرد.
وی گفت: به واسطه تهاجم فرهنگی بداخلاقی هایی را در سطح جامعه شاهد هستیم و ماهواره و شبکه های اجتماعی مشکلاتی را در جامعه بوجود آورده است که می طلبد خانواده ها بیشتر فرزندان خود را مورد توجه قرار دهند. فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: خیلی از مشکلات سطح جامعه امنیتی نیست و مشکلات اجتماعی هستند که مسئولان با سیاستگذاری صحیح این مشکلات را می توانند برطرف کنند.
وی گفت: یکی از مشکلات جنوب کرمان بازار محصولات کشاورزی است که متولیان برای جلوگیری از بروز مشکلات بایستی این وضعیت را مدیریت کنند.

بنی اسدی فر افزود: ایجاد امنیت به تنهایی کار نیروی انتظامی نیست و همه قشرها در ایجاد بستر امنیت مسئول هستند.
وی راه اندازی قرارگاه ابوذر در منطقه جنوب استان را برای جلوگیری از جولان دادن مخلان امنیت مفید دانست وگفت:این قرارگاه ظرفیت خوبی دارد که بایستی مردم و مسئولان در کنار سربازان وافسران این قرارگاه در راه نا امن کردن منطقه برای مخلان امنیت تلاش کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار