تیم ملی بسکتبال با ویلچر امروز آخرین مرحله ی اردوی خود را جهت اعزام به مسابقات انتخابی قهرمانی جهان برگزار می شود.

برگزاری آخرین مرحله ی اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسن پالار سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: ملی پوشان دعوت شده به آخرین مرحله ی تمرینات عصر امروز، شنبه، 25 دی ماه وارد تهران می شوند و تمرینات آنها از صبح فردا 26 دی ماه تا روز پنج شنبه 30 دی ماه در جریان خواهد بود.

وی گفت: خوشبختانه یک ملی پوش لژیونر نیز به ترکیب تیم افزوده شده است و با همان نفرات مد نظر برای مسابقات اعزام خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: تمرینات در دو مرحله صبح و عصر در مجموعه ورزشی 22 بهمن تهران برگزار خواهد شد و در این مرحله بیشتر بر هماهنگی و مرور تکینک ها و تاکتیک ها متمرکز هستیم و در تلاشیم تا یک بازی دوستانه نیز با تیم تهران برگزار کنیم.

پالار افزود: شامگاه اول بهمن تیم ملی عازم تایلند خواهد شد و روز یکشنبه، به غیر از دو ملی پوش تیم کشورمان که کلاس بندی بین المللی دارند، باقی ورزشکاران کلاس بندی می شوند و از روز دوشنبه نیز دیدارها آغاز خواهد شد و اولین رویارویی ما در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان مقابل تیم تایلند، میزبان مسابقات است که این مسابقه دیدار افتتاحیه نیز به شمار می رود. عصر همان روز نیز دومین دیدار را مقابل هندوستان برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: سایر دیدارهای ایران به ترتیب روز پنجم بهمن مقابل استرالیا، ششم بهمن مقابل چین و هفتم بهمن مقابل ژاپن برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی در پایان اضافه کرد: سه تیم برتر این مسابقات به عنوان نمایندگان آسیا و اقیانوسیه، مجوز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان را که به میزبانی کانادا برگزار می شود، به دست می آوردند و امیدوارم نمایندگان کشورمان نیز در زمره ی یکی از این سه تیم قرار گیرند.

امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی مظلوم(مازندران)، مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی(قم)  ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر حسن پالار، سرمربی تیم ملی و مسعود فلاح، مربی تیم ملی، آخرین آمادگی لازم را کسب می کنند.

سرپرستی این اردو که از 26 تا 30 بهمن ماه در تهران جریان دارد، بر عهده ی محمد جورابلو است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار