با توجه به اینکه پیست دوچرخه سواری هندوستان در حال تعمیر است برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت در این کشور در هاله ای از ابهام است.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:فدراسیون دوچرخه سواری به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای تدارکاتی داخلی خود را ابتدا به عسلویه انتقال داد و پس از اتمام این اردو طی تست گیری های مختلفی که انجام داد هم اکنون 4 رکابزنان  در تمرینات اهواز حضور دارند.
 
رکابزنان منتخب رشته های پیست برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 17 بهمن از تهران عازم هند می شوند و پس از اتمام این رقابتها عده ای از رکابزنان که در رقابتهای جاده هم باید حضور داشته باشند عازم بحرین خواهند شد.
 
تیم های ملی دوچرخه سواری مقرر شده است که در هند یک اردوی تدارکاتی برون مرزی پیش از رقابتها داشته باشند اما شنیده ها حاکی از آن است که شاید بعضی از تیم ها نتوانند درهند اردو داشته باشند به این خاطر فدراسیون دوچرخه سواری سعی دارد تا لحظه های پایانی برای اعزام به رقابتها، تمرینات را در کشور ادامه دهد.  
 
در این خصوص با محمد ابوحیدری مربی تیم ملی سرعت دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم که وی در این خصوص اظهار کرد: سال های گذشته که برای انجام تمرینات تیم ملی به اهواز می آمدم آب و هوای این منطقه جالب نبود اما امسال هنگامی که وارد این منطقه شدم به خاطر هوای تمیز تعجب کردم اگر چه در ابتدای برگزاری اردو ناهماهنگی هایی وجود داشت اما برطرف شد.
 
ابوحیدری در خصوص رکابزنان حاضر در اردو تصریح کرد: این پنجمین دوره اردوی تیم ملی سرعت است که با حضور 3 رکابزن مرد و 3 رکابزن از بانوان در حال انجام است و در حال حاضر بیشتر برنامه های سرعتی تیم را انجام می دهیم.
 
وی در خصوص اعزام نفرات نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: تیم مردان بزرگسالان این رشته با 3 رکابزن و تیم بانوان سرعت با حضور 2 رکابزن بانو به این رقابتها اعزام خواهند شد.
 
 مربی تیم ملی سرعت دوچرخه سواری عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری دیر برگزار شد اردوی پایانی تیم ملی با تاخیر برگزار شد، اما ما در تهران تمرینات را پیگیری می کردیم، البته شنیده ها حاکی از آن است که پیست هند در حال تعمیر است و بعید می دانم بتوانیم اردویی در آنجا داشته باشیم اما در هر صورت اردوها را تا زمان اعزام به رقابتها ادامه می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار