یاسوج؛

تجلیل از 50 فعال و نخبه حوزه قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال از 50 فعال و نخبه حوزه قرآنی استان تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حسین علی‌نسب به برنامه‌های امور قرآنی تبلیغات اسلامی در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: با همکاری کمیته قرآنی دهه فجر 30 برنامه قرآنی شامل مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن و جشنواره‌های قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از 50 نخبه و فعال حوزه قرآنی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و تصریح کرد: نیمه اول بهمن ماه نخستین همایش انجمن خیرین قرآنی در استان برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری نخستین همایش خیرین قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: با شناخت خیرین حوزه قرآنی از ظرفیت خیرین برای کمک به این حوزه و همچنین برگزاری برنامه‌ها و پیشبرد اهداف استفاده می‌شود.

این مسؤول با اشاره به مشکلات اعتباری حوزه قرآنی گفت: به دلیل مشکلات اعتباری و بی‌توجهی به این حوزه نتوانستیم بسیاری از برنامه‌های حوزه قرآنی را انجام دهیم که امیدواریم با حمایت خیرین برنامه‌های حوزه قرآنی را عملیاتی کنیم.

علی‌نسب با اشاره به اجرای طرح کرسی تلاوت قرآن در دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویراحمد گفت: در صورت تأمین اعتبار همایش حافظان یک جزء قرآن به بالا با حضور بیش از یک هزار حافظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.