شیراز؛

انتخاب رئیس کانون مداحان فارس

در مراسمی کاظم محمدی به عنوان رئیس کانون مداحان فارس انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام محمدصادق مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در این انتخابات کاظم محمدی به‌عنوان رئیس کانون مداحان، سید علی فقیه به‌عنوان نائب رئیس و سید عباس موسوی به‌ عنوان دبیر کانون مداحان فارس برای دو سال متوالی انتخاب شدند.

مهرابی افزود: کار و عمل مداحان در راستای ایجاد وحدت و همدلی و ایجاد بستر همگرایی در جامعه بسیار ارزشمند است و مداحان به عنوان الگوی اخلاقی جامعه و اولویت قرار دادن دفاع از ولایت باید از مطالب مستند استفاده  کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه کانون مداحان فارس به کمک سازمان تبلیغات اسلامی در تلاش است اقدامات لازم جهت سازماندهی، آموزش، هدایت و نظارت بر عملکرد مداحان به‌ویژه مسائل اخلاقی فرد مداح و شیوه‌های مداحی را انجام دهد، تصریح کرد: هدف اصلی کانون مداحان اصلاح شیوه‌های عزاداری و نظارت بر مجریان است تا انشاالله منویات مقام معظم رهبری در این موضوع تحقق یابد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذبیح‌الله یاری
۱۵:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عرض سلام و ادب خسته نباشی خدمت همه دست اندرکاران انجمن مداحان فارس خواهشمندم به مداحان بااستعدادوجوان که صداهای زیبایی دارندنیزاجازه دهیدتادربرنامه هااستفاده کنند
خواهشمندم روضه خوانی اهلبیت دیگه نگذاریدکه واسطه وپارتی وسفارش بخواد
باتشکر
آخرین اخبار