مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:منصوریان درباره بختیار اعلام کرد من او را مازاد اعلام نکردم اما خودش می خواهد برود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سید رضا افتخاری پس از جلسه امروز در باشگاه استقلال درباره تعیین تکلیف میثم محمدی و امین حاج محمدی اظهار داشت: در جلسه امروز با حاج محمدی و مجیدی نامه آزادی این 2 بازیکن را صادر کردیم،تا آنها به هر تیم دیگری که می خواهند انتقال پیدا کنند.نامه نیاز نداشتن سرمربی استقلال به امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی را به این 2 بازیکن دادیم.

وی افزود:باشگاه نسبت به این بازیکنان متعهد است و باید قرارداد آنها پرداخت شود اما در حال حاضر پول نداریم و ما هم به آنها گفتیم تیم هایی که خواهان شما هستند برای مذاکره اقدام کنند و باید بگویم ما بازیکنی را رایگان نمی دهیم.برای دریافت رضایت‌نامه میثم مجیدی 300 میلیون تومان به استقلال خوزستان پرداخت کردیم . اینکه بخواهیم رضایت‌نامه بازیکنانی مانند حاج‌محمدی را رایگان بدهیم اصلا کار حرفه‌ای نیست.

وی درباره وضعیت بختیار گفت: منصوریان درباره بختیار گفت من او را مازاد اعلام نکردم  و به او نیاز دارم اما خود بختیار قصد جدایی دارد و من نیز به این بازیکن اعلام کردم که مدیر برنامه هایش به باشگاه بیاید و تیم جدیدش را معرفی کند تا در این خصوص مذاکره کنیم.

افتخاری درباره جذب آندو تیموریان و سرور جپاروف خاطر نشان کرد:آندو هنوز از تبریز نیامده است و باید این بازیکن بیاید تا به ما بگوید چه کار کرده است و تا به این لحظه خبری از آندو نیست اما با جپاروف امشب جلسه داریم و انشاله وضعیت این بازیکن امشب مشخص می شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان درباره ارسال لیست آسیایی استقلال و وضعیت روزبه چشمی بیان کرد: قرارداد چشمی نیاز به امضای من داشت که این کار را انجام دادم و در حال حاضر به فدراسیون می روم که شرایط استفاده از این بازیکن و انتقالش را انجام دهیم. همچنین امروز نورافکن و مجید حسینی هم کار قراردادشان را انجام دادند.برای ارسال لیست تا 25 زمان داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار