رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:هر انسانی از جمله کی روش آزاد است اظهارنظر کند اما باشگاه پرسپولیس در اینباره موضع خاصی ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس:کی روش آزاد است حرف بزند، ما موضعی نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  جعفر کاشانی پس از جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص مسائل باشگاه اظهار کرد: امروز درباره مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس نشست خوبی برگزار و راه کارهایی به منظور حل مشکلات مطرح شد.

وی درباره صحبت های اخیر کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان علیه برانکو ادامه داد: همه می توانند به طور آزاد صحبت کنند اما باشگاه در برابر حرف ها، موضعی نخواهد داشت،کی روش مربی حرفه ای، با دانش و بزرگی است و دارای تجربیات بسیار که با فرهنگ خاص خودش حرف می زند و من به بازیکنان ملی پوش گفتم که با توجه به این که فدراسیون اولویتش تیم ملی است پس محکم باشید. به نظرم بازیکنان پرسپولیس لیاقتش را دارند که هر 11 نفر ملی پوش باشند. 

وی در ادامه با توجه به ممنوعیت 5 بازیکن سرخ پوش به دلیل مشکل مالیاتی عنوان کرد: ما نمی گوییم مشکل نداریم، چرا مشکلات مالیاتی وجود دارد اما این که کسی یا کسانی به این مشکل نمی توانند از کشور خارج شوند اطلاعی ندارم،امیدوارم مسئولان با باشگاه های مردمی با سعه صدر رفتار کنند تا اهداف سازنده خود را عملی کنند.
 
کاشانی در پاسخ به پرسش این که چرا از بازیکنان کروات تیم استفاده نمی کنید افزود:البته باید گفت این که چرا از بازیکنان کراوات استفاده می کند به کادر فنی بستگی دارد ما بدون هیچ چشم داشتی کارمان را انجام می دهیم و باید همه حامی تیم باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار