معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به منظور بازدید از پروژه‌ها و خسارتهای ناشی از خشکسالی و سایر بلاهای طبیعی استان، به یزد سفر می کند.

سفر معاون وزیر کشور به استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی هادی نسب مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به حضور معاون وزیر کشور در استان گفت: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به مدت دو روز در استان یزد حضور خواهد یافت و از پروژه های مهم حوزه مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی استان بازدید خواهد کرد. 

وی افزود: در این سفر معاون وزیر کشور با نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان دیدار خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان ها، بررسی وضعیت آب استان، بررسی وضعیت ریزگردهای استان، حضور در برنامه زندۀ تلویزیونی شبکه تابان، شرکت در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی استان و بازدید از چندین پروژه شهرستانی از مهترین برنامه های این سفر می باشد.

وی گفت: سفر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران بتواند گام بزرگی در رفع مسائل و مشکلات موجود در زمینه بحران ها و بلایای طبیعی استان باشد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار