سمنان؛

تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان

حدود 400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به سهم استان سمنان از میزان بودجه کشور گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان تخصیص یافت.

امیر خلیلی خواه افزود: وضعیت سایر استان‌ها نیز از نظر سهم بودجه‌ای کم است.
وی با اشاره به میزان بودجه عمرانی استان‌ها نیز افزود: سهم بودجه عمرانی استان‌ها نیز در بودجه 96 کمتر از 10 درصد است اما میزان اعتبارات عمرانی استان سمنان نسبت به سال‌های گذشته بهتر است.

خلیلی خواه به میزان اعتبارات مصوب شده برای استان در سفر دولت یازدهم به استان اشاره کرد و اظهار داشت: با سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سمنان حدود 900 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مختلف در استان تا سال 97 مصوب شد.

وی از تخصیص 400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: مابقی اعتبار مصوب شده سفر رئیس‌جمهور به استان سال آینده تخصیص می‌یابد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار امیدواری کرد با تخصیص این میزان اعتبار و اجرایی شدن پروژه‌ها در استان سمنان تغییرات مطلوب و رو به جلویی در استان ایجاد شود.

وس با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت بودجه استان سمنان و شرایط اقتصادی کشور، ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری این بخش در پروژه‌های مهم کشور اجتناب‌ناپذیر است از پیگیری این اداره کل برای تحقق تفاهم‌ نامه‌های منعقد شده با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جریان برگزاری همایش سرمایه‌گذاری استان سمنان و سفر هیئت دولت به این استان خبر داد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.