رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری شش هزار متر از شبکه توزیع آب دهدشت نوسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: طرح فاضلاب شهری دهدشت در سه فاز شامل تصفیه خانه،خط انتقال و شبکه جمع آوری طراحی و تعریف شده است.

فقهی پور با اشاره به آغاز عملیات تصفیه خانه از سال 85 در زمینی به مساحت 25 هکتار افزود: 17 هزار و 165 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری تاکنون اجرایی شده است.

وی طول مسیر فاضلاب را 3 هزار و 51 متر دانست و ادامه داد: خط انتقال فاضلاب تکمیل است.

رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه با بیان اینکه 730 انشعاب فعال در طرح فاضلاب شهری مسکن مهر وجود دارد استقبال شهروندان از این طرح را ضعیف خواند و گفت: فرهنگ خرید انشعاب فاضلاب باید نهادینه شود.

فقهی پور حق انشعاب فاضلاب شهری را یک میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد و از واگذاری اقساطی انشعاب فاضلاب برای توسعه آن درسطح شهر خبر داد.

وی ادامه داد: مشترکان می توانند بخشی از حق انشعاب را در زمان خرید و مابقی را به صورت قسطی پرداخت کنند.

رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه از اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر دهدشت خبر داد و گفت:با توجه به فرسودگی لوله‌های انتقال و کارکرد سنتی شبکه توزیع در چند سال گذشته کار اصلاح و توسعه اجرایی شده است.

فقهی پور افزود: از ابتدای سال جاری شش هزار متر از شبکه توزیع آب دهدشت نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه تأسیسات بین راهی و پمپاژها نیز از لحاظ ساختار فیزیکی و بهداشتی تغییر کرده است ادامه داد: فاضلاب شهری از مهمترین طرح‌های خدمات شهری در راستای بهبود محیط زیست است که بخشی از آن در حال انجام است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.