مشاور استاندار در امور معلولان، خواستار تقویت امکانات و تجهیزات ورزش معلولان در استان اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عظیم قهرمانی که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ورزش معلولان، تشکیل یافته در استانداری سخن می گفت به پتانسیل های موجود در این حوزه اشاره کرد و افزود: برخی از معلولان ورزشکار استان ما با افتخار آفرینی در رقابت هایی چون پارالمپیک، موجب به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در میدان های بین المللی شده اند که نمودی از ظرفیت های موجود در این منطقه است.

وی با تاکید بر این که برخی تبعیض های موجود در اختصاص اعتبارات ورزشی باید هرچه سریع تر برچیده شوند خواستار رعایت عدالت در تخصیص امکانات به ورزش معلولان و دیگر اقشار شد.

رحیم صدقیان مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به اثرات مثبت توسعه ورزش در بین معلولان گفت : ضمن رایزنی با مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تلاش خواهیم کرد امکان استفاده معلولان از فضاهای ورزشی در اختیار بنیاد فراهم شود.

در ادامه این جلسه، درباره تامین مکان مناسب برای تمرین معلولان دو ومیدانی کار و تسهیل اعزام ورزشکاران معلول استان به رقابت های کشوری بحث وتبادل نظر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.