یک دستگاه خودروی لیفان در پارکینگ ساختمان مسکونی ای در مشهد دچار حریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت:: طی تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 23:37 شامگاه شنبه بیست و پنجم دی ماه بیدرنگ آتش نشانان و ایستگاه شماره 28 و 10 آتش نشانی به همراه تجهیزات اطفایی کامل به محل حادثه واقع در خیابان شهید مطهری شمالی اعزام شدند.

علیرضا معلم افزود : تیم آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با دود زیادی که از پارکینگ یک ساختمان مسکونی 5 طبقه خارج می شدروبرو شدند،که سریعا آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل نسبت به اطفای آتش و خروج خودرو های مجاور این سواری به بیرون از پارکینگ اقدام نمودند .

وی با اشاره سرایت دود به سرویس پله ها و داخل دو منزل مسکونی گفت : نزدیک به ده نفر از ساکنین این مجتمع ده واحدی به دلیل انتشار شدید دود در ساختمان به پشت بام پناه برده بودند که پس از عملیات اطفای اتش و تخلیه دود از ساختمان ، به سطح خیابان هدایت شدند .

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بابیان اینکه کانون آتش سوزی از قسمت موتور خودروی سواری بود ، خاطرنشان کرد : با اطفای بموقع آتش از پیشروی حریق به داخل کابین این وسیله نقلیه و سرایت به دیگر خودرو ها و همچنین منازل مسکونی جلوگیری شد.

معلم با بیان اینکه علت دقیق بروز این اتش سوزی در دست بررسی می باشد گفت : سه نفر از اهالی ساختمان به دلیل استشمام گاز سمی ناشی از آتش سوزی ، دچار دودگرفتگی سطحی شدند که توسط تکنسین های اورژانس در محل مورد مداوا قرار گرفتند .

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار